Vinduespolering

Vores vinduespudser har stor erfaring med at servicere erhvervs- og privatkunder.

Vinduespolering

Vores vinduespudser har stor erfaring med at servicere erhvervs- og privatkunder.
Der er mange forskellige behov og ønsker når man polerer i virksomheder eller i private hjem. Disse ønsker og behov tager vi altid hensyn til.

Vinduespudsning på abonnement

Vinduespudseren er der altid faste datoer på poleringen til abonnementskunder, og når vi forlader kunden afleveres dato for næste polering samt hvad næste polering omfatter.

Som abonnementskunde vælger du selv hvor tit vi skal komme at polere, og om det skal være udvendigt samt indvendigt, eller kun udvendigt. Ud fra dine ønsker sammensætter vi en plan for din vinduespolering, dog skal der poleres mindst 4 gange årligt, da dette er en vedligeholdelsesaftale.

Rene vinduer i virksomheden giver altid et godt førstehåndsindtryk og et godt arbejdsmiljø.

Følelsen af rene vinduer, er følelsen af et rent hjem.

Vi har kendskab til alle opgaver

Vores vinduespudser har stor kendskab til al vinduespolering, materialevalg samt opgaver på lift og svært tilgængelige områder.

Vores vinduespudsers mission er at skabe glade kunder, som oprigtigt kan anbefale os til andre. Hvilket vi med glæde kan sige lykkedes os rigtigt godt, og vi nyder vores forhold til vores kunder.

Vi er dedikerede til at levere den bedste service og glæder os til at høre fra dig.

Ofte stillede spørgsmål

Det forventes, at håndværkerfradraget (servicefradraget) ændres og bliver permanent. Du kan læse om de nye regler på skat.dk, når loven er vedtaget.

Klik her for at komme direkte ind på skat.dk

Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår meget grundig oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.

Nej. Men ønsker du som kunde at vi benytter dine egne, så tilbyder vi også det.

Vi benytter rengøringsmidler af mærket FLORA REN.

En rengøring kan som udgangspunkt altid rykkes grundet forskellige omstændigheder, så er vi selvfølgelige fleksible omkring at finde en anden dag til jer.

Afbestilles senere end 24 timer før den aftalte rengøring, koster det 50% af normal takst.

Hvis tilfældet skulle være ude og man har glemt at lægge en nøgle ud så koster det 200,- ex. moms. Da vores rengøringspersonale har sat tid af til dig som kunde.

Vi vil meget gerne have nøgler og koder, så vi ikke skulle ende i sådan en situation.

Rengøring på abonnement er en løsning, som alle vores kunder kan benytte. Det er til dem som ønsker den samme pris hver mdr. uanset om der er 4 eller 5 uger på mdr. Prisen er altid den samme. Der vil blive lavet en rengøringskontrakt i samarbejde med SD Rengøring ApS og kunden.
Rengøring i top klasse

Har du spørgsmål til vores ydelser? Kontakt os nu

SD RENGØRING APS elsker vi det vi laver, og varetager alle opgave ligegyldig størrelse, stor som lille. Hos os garanter vi en rengøring af top klasse, og ser ikke opgaven afsluttet før kunden er tilfreds.

Privatliv
SD Rengøring ApS
Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.

Informationerne bliver opbevaret i din browser og bruges bl.a. til at genkende dig hvis du besøger hjemmesiden igen. Det hjælper os også med at forstå hvilke sektioner på hjemmesiden du finder mest interessante og brugbare.

Nødvendige cookies
Nødvendige cookies bør altid være aktiveret så vi kan gemme dine cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, vil vi ikke være i stand til at gemme dine præferencer. Det betyder at du skal acceptere eller afvise cookies hver gang du besøger denne hjemmeside.

Tredjeparts-cookies
Denne hjemmeside bruger Google Analytics til at indsamle anonym information, såsom antallet af besøgende og de mest besøgte undersider.

Hold denne cookie aktiveret for at hjælpe os med at forbedre vores hjemmeside.