Det offentlige / institutioner
Offentlig / institution
God rengøring, glade børn. Rengøring har stor betydning for indeklimaet, hygiejnen og trivslen for både børn og personale.
- Bosteder
- Vuggestuer
- Børnehaver
- Skoler
- SFO
- Ungdomsklubber
God rengøring, glade børn
Støv og snavs kan ophobe sig i alle kanter og hjørner, som i måske ikke lægger mærke til i farten og det kan føre til indeklimagener for alle. Vi har øje for snavs og ved præcis hvor vi skal kigge, for at minimere og holde møget ude.
Hvordan benytter jeg håndværker fradraget?
Det forventes, at håndværkerfradraget (servicefradraget) ændres og bliver permanent. Du kan læse om de nye regler på skat.dk, når loven er vedtaget.
Hvem gør rent, når det faste personale har ferie eller er syge?
Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår meget grundig oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.
Skal jeg selv sørge for rengøringsmidler og udstyr?
Nej. Men ønsker du som kunde at vi benytter dine egne, så tilbyder vi også det.
Vi benytter rengøringsmidler af mærket FLORA REN.
Hvordan afbestiller jeg rengøring?
En rengøring kan som udgangspunkt altid rykkes grundet forskellige omstændigheder, så er vi selvfølgelige fleksible omkring at finde en anden dag til jer.
Afbestilles senere end 24 timer før den aftalte rengøring, koster det 50% af normal takst.
Hvad hvis jeg har glemt at lægge nøglen ud?
Hvis tilfældet skulle være ude og man har glemt at lægge en nøgle ud så koster det 200,- ex. moms. Da vores rengøringspersonale har sat tid af til dig som kunde.
Vi vil meget gerne have nøgler og koder, så vi ikke skulle ende i sådan en situation.
Hvad er rengøring på abonnement?
Rengøring i top klasse
Har du spørgsmål til vores ydelser? Kontakt os nu
SD RENGØRING APS elsker vi det vi laver, og varetager alle opgave ligegyldig størrelse, stor som lille. Hos os garanter vi en rengøring af top klasse, og ser ikke opgaven afsluttet før kunden er tilfreds.